Vzdálená pomoc
Reference

Konica Minolta IT Solutions Czech

Nonstop L1 technická podpora pro zákazníky nadnárodní společnosti Konica Minolta IT Solutions Czech

Individualizovaný monitoring a správa platformy Azure v režimu 24/7 v českém i anglickém jazyce. Zajištěno je kompletní zázemí týmu podpory pro zákazníky.
Společnost Konica Minolta IT Solutions Czech je součástí celosvětové skupiny Konica Minolta. V oblasti technologií se zaměřuje na podnikové aplikace, digitální transformaci a tzv. moderní digitální pracoviště. Své kompetence potvrzuje také uděleným statusem Microsoft Managed Partner. Konkrétně se společnost zaměřuje na dodávky komplexních informačních systémů, především ERP a CRM a řešení na Microsoft platformách.

V rámci svých zákazníků poskytuje společnost svým klientům technický support na různých úrovních v režimu 24/7/365. Tím, že společnost poskytuje produkty globálně, nabývá režim 24/7/365 velkého významu a opravdu po celou dobu je nutné zajistit odpovídající úroveň technické podpory.

Výzva

Společnost Konica Minolta IT Solutions Czech poptala společnost TCPRO s cílem zajistit odpovídající úroveň L1 technické podpory pro své produkty a řešení, která jsou postavena na platformě AZURE.

Tato technologie byla zpočátku pro technický tým TCPRO výzvou, protože historicky byl tým zvyklý monitorovat a řešit zákaznické požadavky, které vznikaly v rámci otevřených platforem postavených na technologiích OpenStack a Kubernetes.

Technický tým TCPRO zahájil tedy téměř půlroční intenzivní vzdělávací a výukový proces, a to nejen za podpory L3 techniků, developerů a dalších IT odborníků ze společnosti Konica Minolta IT Solutions Czech, ale především v rámci vlastního samostudia, seminářů a testování. Celý proces byl zakončen úspěšnou AZURE certifikací všech členů technického týmu TCPRO.

Řešení

Po úspěšném absolvování intenzivního vzdělávací a výukového procesu a zejména certifikaci, byl spuštěn testovací provoz, v rámci kterého si technický tým vyzkoušel práci v novém software pro příjem požadavků a problémů (Jira). Pod dohledem seniorních IT specialistů ze společnosti Konica Minolta IT Solutions Czech se tým pustil do řešení prvních problémů a požadavků.

Po skončení tohoto testovacího období, ve kterém nebyly zjištěny žádné závady a nedostatky, byl spuštěn „ostrý“ provoz služby a nyní lze konstatovat, že tým společnosti TCPRO již plnohodnotně zajišťuje L1 technický support vybraným zákazníkům společnosti Konica Minolta IT Solutions Czech, a to nejen v českém, ale i anglickém jazyce.

Výsledky

Společnost TCPRO poskytuje plně kompletní L1 technický support v režimu 24/7/365 v českém i anglickém jazyce. Společnosti Konica Minolta IT Solutions Czech, tak odpadly povinnosti spojené se základní L1 technickou podporou, nemusí složitě vytvářet technický tým, který by fungoval v režimu 24/7/365, neřeší náhlé onemocnění některého člena týmu, dovolené a jiné dočasné resp. dlouhodobé výpadky členů týmu.

Jsou jasně definovány jednotlivé eskalační procesy v rámci vzniklých problémů a požadavků a taktéž je tvořen tzv. Troubleshooting Guide, kde jsou zapisovány různé typy požadavků a problémů vč. způsobu jejich řešení.

IT specialisté společnosti Konica Minolta IT Solutions Czech se mohou plně soustředit na vývojové, implementační či testovací práce v rámci poskytovaných produktů a řešení. Nemusí tedy řešit základní technické problémy a požadavky, protože TCPRO je plně odpovědné za 24/7/365 technickou podporu směrem k vybraným koncovým zákazníkům společnosti.

Zaujalo Vás naše řešení?



Vyplňte následující formulář

    Jméno
    Příjmení
    Email
    Telefon
    Předmět
    Co pro vás můžeme udělat?