Konica Minolta IT Solutions Czech
Konica Minolta IT Solutions Czech
Individualizovaný monitoring a správa platformy Azure v režimu 24/7 v českém i anglickém jazyce. Zajištěno je kompletní zázemí týmu podpory pro zákazníky.
Společnost Konica Minolta IT Solutions Czech poptala společnost TCPRO s cílem zajistit odpovídající úroveň L1 technické podpory pro své produkty a řešení, která jsou postavena na platformě AZURE.
Tato technologie byla zpočátku pro technický tým TCPRO výzvou, protože historicky byl tým zvyklý monitorovat a řešit zákaznické požadavky, které vznikaly v rámci otevřených platforem postavených na technologiích OpenStack a Kubernetes.
Technický tým TCPRO zahájil tedy téměř půlroční intenzivní vzdělávací a výukový proces, a to nejen za podpory L3 techniků, developerů a dalších IT odborníků ze společnosti Konica Minolta IT Solutions Czech, ale především v rámci vlastního samostudia, seminářů a testování. Celý proces byl zakončen úspěšnou AZURE certifikací všech členů technického týmu TCPRO.
Po úspěšném absolvování intenzivního vzdělávací a výukového procesu a zejména certifikaci, byl spuštěn testovací provoz, v rámci kterého si technický tým vyzkoušel práci v novém software pro příjem požadavků a problémů (Jira). Pod dohledem seniorních IT specialistů ze společnosti Konica Minolta IT Solutions Czech se tým pustil do řešení prvních problémů a požadavků.
Po skončení tohoto testovacího období, ve kterém nebyly zjištěny žádné závady a nedostatky, byl spuštěn „ostrý“ provoz služby a nyní lze konstatovat, že tým společnosti TCPRO již plnohodnotně zajišťuje L1 technický support vybraným zákazníkům společnosti Konica Minolta IT Solutions Czech, a to nejen v českém, ale i anglickém jazyce.
Společnost TCPRO poskytuje plně kompletní L1 technický support v režimu 24/7/365 v českém i anglickém jazyce. Společnosti Konica Minolta IT Solutions Czech, tak odpadly povinnosti spojené se základní L1 technickou podporou, nemusí složitě vytvářet technický tým, který by fungoval v režimu 24/7/365, neřeší náhlé onemocnění některého člena týmu, dovolené a jiné dočasné resp. dlouhodobé výpadky členů týmu.
Jsou jasně definovány jednotlivé eskalační procesy v rámci vzniklých problémů a požadavků a taktéž je tvořen tzv. Troubleshooting Guide, kde jsou zapisovány různé typy požadavků a problémů vč. způsobu jejich řešení.
IT specialisté společnosti Konica Minolta IT Solutions Czech se mohou plně soustředit na vývojové, implementační či testovací práce v rámci poskytovaných produktů a řešení. Nemusí tedy řešit základní technické problémy a požadavky, protože TCPRO je plně odpovědné za 24/7/365 technickou podporu směrem k vybraným koncovým zákazníkům společnosti.
Zaujalo Vás naše řešení?
CTO