Komplexní support 24/7 jako služba

Monitorujeme · Analyzujeme · Servisujeme · Pomáháme · Zachraňujeme

Vaše technická podpora formou služby

Naši technici ve vašich službách – snižte náklady na provoz technické infrastruktury, vyřešte zastupitelnost a spolehněte se na odbornost a profesionalitu externího týmu.

Způsob fungování

Náš profesionální tým je připraven poskytovat své služby nejen pro vaši společnost, ale případně i jako helpdesk pro vaše zákazníky, a to v různých oblastech, na různých technologiích a úrovních.

TAC (Technical Assistance Center)

Disponujeme vlastním softwarovým nástrojem pro příjem technických požadavků. Pouze pošlete e-mail a naši technici se ihned začnou požadavkem zabývat. Nebo můžeme používat váš SW.

Vzdálený monitoring 24/7/365

Jsme schopni nepřetržitě monitorovat bezchybný provoz IT infrastruktury a v případě zjištění jakýchkoliv problémů okamžitě situaci řešit nebo postupovat dle naší vzájemné dohody.

Business model

Způsob účtování za naše služby je různý a závisí na dohodě. Dokážeme se přizpůsobit vašim potřebám a požadavkům, ať již z hlediska úrovně podpory, komunikačních kanálů, ale i jiných parametrů.

Co získáte?

Rozumíme vašim potřebám

Náš technický tým je připraven pro vaše zákazníky monitorovat, analyzovat a též řešit celou řadu situací, ať již v rámci jejich fyzické či virtuální infrastruktury, software či aplikací nebo dokonce celých platforem (např. Microsoft Azure, Google Cloud, AWS a jiné).

 Celá služba může být realizována pod naší značkou nebo jako tzv. white-label. Náš technický tým pak vystupuje jménem vaší společnosti. Monitorování, příjem a řešení požadavků může probíhat přes náš vlastní software (Zabbix) nebo přes software, který využíváte – jsme schopni se velice rychle přizpůsobit. Technická podpora funguje v českém, ale i v anglickém jazyce.

 Máme připravené různé obchodní modely a účtování celé služby, např. podle počtu sledovaných zařízení, počtu přijatých resp. vyřízených požadavků, ale jsme připraveni vše dohodnout individuálně tak, abyste byli spokojeni a služba bezproblémově fungovala.

Náš technický tým je připraven částečně či úplně převzít správu vašeho IT prostředí (kompletní personální zastoupení vlastního IT oddělení nebo doplnění nekompletního IT oddělení). Službu poskytujeme  na úrovni L1 – L3. Náš tým je k dispozici v režimu 24/7/365, nemusíte tedy řešit zastupitelnost členů vašeho IT týmu, dovolené, nemoci. My jsme jednoduše k dispozici vždy.

Dokážeme převzít kompletní správu serverů napříč výrobci, storage, sítí, produktů Google a Microsoft, systému sdílení a zálohování, fyzické i virtuální bezpečnosti, LAN/WAN, DevOps & ITSM, koncových zařízení a mnohé další.

 Náš vyškolený a plně profesionální tým mimo jiné monitoroval a servisoval jedno z nejmodernějších datových center na území České republiky – máte tedy jistotu, že náš tým má odpovídající znalosti a zkušenosti.

Náš technický tým je připraven monitorovat vaše provozní technologie, ať již v rámci datových center, cloudových platforem (např. Azure, AWS, Google Cloud a další), fyzické i virtuální bezpečnosti, IoT technologií včetně kompletního reportingu incidentů.

 Monitoring může probíhat v rámci našeho vlastního software Zabbix nebo v rámci vašeho již zavedeného software. Po vzájemné dohodě jsme připraveni infrastrukturu monitorovat, ale i spravovat či servisovat.

 Náš tým má bohaté zkušenosti z monitoringu, správy a servisu datového centra, cloudových platforem, fyzické a virtuální bezpečnosti, je k dispozici v režimu 24/7/365 a dokáže komunikovat v českém a anglickém jazyce.

Potřebujete poradenství v oblasti své IT infrastruktury? Stavíte datové centrum? Implementujete cloudové řešení pro vaši firmu? Migrujete z fyzické do virtuální infrastruktury? Pokud ano a potřebujete s celým procesem poradit, pak jste u nás na správném místě.

 Náš technický tým má mnohaleté zkušenosti se stavbou datových center, implementací virtualizačních platforem, dodávek fyzické i virtuální infrastruktury nejen pro malé, střední i velké podniky, ale i pro veřejnou správu.

 Neváhejte se na nás obrátit s celým projektem nebo pouze s vybranými částmi a mějte jistotu, že pro vás vždy navrhneme optimální řešení, které klade důraz na funkčnost, bezpečnost a možnost budoucího rozvoje. Samozřejmostí je dodání kompletní technické dokumentace a zaškolení vašeho týmu.

Posuňte své IT prostředí na vyšší úroveň

  • Požadavky přijímáme v českém a anglickém jazyce v režimu 24/7/365
  • Využíváme vlastní software pro příjem požadavků. Umíme pracovat i s vaším softwarem, popř. s externími komunikačními kanály (WhatsApp, Skype, Signal apod.)
  • Specializujeme se na provoz datových center, IoT technologií, cloudových platforem napříč poskytovateli, fyzické i virtuální bezpečnosti, firemní IT infrastruktury (např. servery, storage a jiné hardwarové komponenty, networking, databáze, webové prezentace apod.), ale po dohodě to mohou být i jiné oblasti
  • Využíváme monitorovací software ZABBIX, který nám umožňuje monitorovat funkčnost, dostupnost a výkon technologií či aplikací
  • Dodáváme kompletní reporting incidentů vč. způsobu jejich řešení, stráveného času dle jednotlivých techniků apod.

Naši zákazníci se setkali s těmito přÍnosy

0
úspora
za provozní IT náklady
0 %
zastupitelnost
při nemoci i dovolené
0 %
know-how
externího týmu
0 %
nevyřešených
problémů v IT provozu

cenY

Nešetřete na řešení, šetřete na nákladech

Basic

8/5 a 48 h RT

od 5 999,-

/měsíčně

  • 8/5 helpdesk
  • Příjem ticketů telefonem, e-mailem a dalšími komunikačními platformami
  • 48 h response time
  • Service Desk app pro správu ticketů
  • 5 hodin servisní online podpora
  • Možnost vzdálené podpory prostřednictvím softwaru poskytovatele

Standard

8/5 a NBD

od 14 999,-

/měsíčně

  • 12/5 helpdesk
  • Příjem ticketů telefonem, e-mailem a dalšími komunikačními platformami
  • Next-Business-Day response
  • Service desk app pro správu ticketů
  • 15 hodin servisní online podpora
  • Možnost vzdálené podpory prostřednictvím softwaru poskytovatele

Individual

24/7 a 15 min RT

na dotaz

  • 24/7 helpdesk
  • Příjem ticketů telefonem, e-mailem a dalšími komunikačními platformami
  • 15 min response time
  • Service desk app pro správu ticketů
  • Servisní online i onsite podpora
  • Možnost vzdálené podpory prostřednictvím softwaru poskytovatele

Recenze

Zákazníci o nás říkají

Vzdálená podpora pomocí TeamViewer

Abychom vám poskytli co nejefektivnější pomoc, využíváme program TeamViewer. Poté, co odsouhlasíte EULA a přístup technika, náš kolega má možnost navigovat se v prostředí vašeho přístroje, aby co nejrychleji odhalil, kde je problém. Tento přístup po vyřešení problému technik odpojuje, takže už do vašeho počítače nevidí, dokud mu příště přístup neodsouhlasíte.

Software TeamViewer stahujte až po konzultaci s našimi techniky. Nikdy nedávejte své přihlašovací ani jiné citlivé údaje ostatním, jediné údaje, které můžete při tomto řešení potřebovat, je ID a osobní kód v rámci softwaru TeamViewer.

Rádi vám zpracujeme nabídku na míru

TeamViewer Remote Assistance

To provide you with the most efficient help, we utilize the TeamViewer software. After you agree to the EULA and the technician access, our colleague has the abilitiy to navigate in the environment of your device to find as soon as possible where the problem us. This access is disconnected by the technician after the problem is resolved so he no longer can see the insides of your device until you aprove his access the next time. 

Download the TeamViewer sotware after you have consulted our technicians. Never give your login information or any other sensitive information to others. The only credentials you will need for the resolution of your problem is the ID and a personal code within the TeamViewer software.

We Tailor an Offer Specifically
to Your Needs

We Tailor an Offer Specifically
to Your Needs

Please leave your contact information below and we will get back to you as soon as possible.

Rádi s vámi probereme možnosti řešení pro vaše požadavky

Zanechte nám prosím kontaktní údaje. Ozveme se vám v co nejkratší době.

Rádi s vámi probereme možnosti řešení pro vaše požadavky

Zanechte nám prosím kontaktní údaje. Ozveme se vám v co nejkratší době.

Rádi s vámi probereme možnosti řešení pro vaše požadavky

Zanechte nám prosím kontaktní údaje. Ozveme se vám v co nejkratší době.

We will be happy to talk about a solution fitting your needs

Please leave your contact information below.

We will be happy to talk about a solution fitting your needs

Please leave your contact information below.

We will be happy to talk about a solution fitting your needs

Please leave your contact information below.

We will be happy to talk about a solution fitting your needs

Please leave your contact information below.

We will be happy to talk about a solution fitting your needs

Please leave your contact information below.

We will be happy to talk about a solution fitting your needs

Please leave your contact information below.

We will be happy to talk about a solution fitting your needs

Please leave your contact information below.