Support & Monitoring centrum

Monitorujeme · Analyzujeme · Servisujeme · Pomáháme · Zachraňujeme

Snižte náklady na provoz technické podpory, vyřešte zastupitelnost a spolehněte se na odbornost a profesionalitu externího týmu

0 h

provoz

Outsourcing firemního IT formou služby

Vzdálený monitoring

Náš tým neustále monitoruje bezchybný provoz vaší IT infrastruktury a v případě zjištění jakýchkoliv problémů okamžitě situaci řeší nebo postupuje dle naší vzájemné dohody.

TAC (Technical Assistance Center)

Máme vlastní softwarový nástroj pro příjem vašich požadavků. Pouze pošlete e-mail a naši technici se ihned požadavkem zabývají. Dokážeme však pracovat i v rámci software zákazníků.

Business model

Způsob účtování za naše služby je různý a závisí na naši dohodě s vámi. Dokážeme se přizpůsobit vašim potřebám a požadavkům, ať již z hlediska úrovně podpory, komunikačních kanálů, ale i jiných parametrů.

Non-stop provoz

Samozřejmostí je provoz našeho centra v režimu 24/7/365. Naši technici jsou velmi dobře jazykově vybaveni, dokáží přijímat, vyřizovat příp. eskalovat vzniklé situace v českém a anglickém jazyce.

Co získáte?

L1-L3
podporu

Individuální
balíček

Flexibilní
vyúčtování

Podpora
vašeho týmu

Okamžitou
pomoc

Odborníky
na zavolání

Služby

Co vás zajímá?

Helpdesk
24/7/365 příjem požadavků v českém a anglickém jazyce
Příjem požadavků přes telefon, tiketovací systém, WhatsApp, Slack a další
L1 - L3 support v českém a anglickém jazyce
Technická podpora koncových uživatelů (PC, tiskárny, mobilní zařízení)
Technická podpora infrastruktury a systémů
Monitoring
Provozu datových center
Cloudů napříč poskytovateli (Azure, AWS, Google Cloud aj.)
Fyzické i virtuální bezpečnosti
IoT technologií
Reporting - kompletní reporting incidentů, vč. způsobu řešení, stráveného času dle technika
Outsourcing
Servery (napříč výrobci a operačními systémy), storage a sítě
Microsoft 365, Google Apps
Sdílení a zálohování
DevOps & ITSM
LAN/WAN
a mnohé další
24/7/365 příjem požadavků v českém a anglickém jazyce
Příjem požadavků přes telefon, tiketovací systém, WhatsApp, Slack a další
L1 - L3 support v českém a anglickém jazyce
Technická podpora koncových uživatelů (PC, tiskárny, mobilní zařízení)
Technická podpora infrastruktury a systémů

Monitoring

Provozu datových center
Cloudů napříč poskytovateli (Azure, AWS, Google Cloud aj.)
Fyzické i virtuální bezpečnosti
IoT technologií
Reporting - kompletní reporting incidentů, vč. způsobu řešení, stráveného času dle technika

Outsourcing

Servery (napříč výrobci a operačními systémy), storage a sítě
Prostředí Microsoft 365, Google Workspace, Google Apps
Sdílení a zálohování
DevOps & ITSM, LAN/WAN
a mnohé další

Posuňte svůj business
na vyšší úroveň

Využíváme nejmodernější fyzickou infrastrukturu
Nabízíme online správu celé infrastruktury s rychlou definicí prosředí
Ke správě lze využít dasboardy Horizon, Grafana a Kubernetes
Stavíme na technologiích OpenStack a Kubernetes se storage CEPH SDS ve vyské dostupnosti
Ceník

Nešetřete na řešení, šetřete na nákladech

Naši zákazníci se setkali s těmito přínosy

0

úspora za provozní
IT náklady

0 %

zastupitelnost v případě
nemoci či dovolené

0 %

znalosti a zkušenosti
externího týmu

0 %

nevyřešených problémů
v provozu IT infrastruktury

Basic

od 5.999,- /Měsíčně

  • 8/5 helpdesk
  • příjem ticketů telefonem, e-mailem a dalšími komunikačními platformami
  • 48 hodin response time
  • Service Desk app pro správu ticketů
  • 5 hodin servisní online podpora
  • možnost vzdálené podpory prostřednictvím software poskytovatele

Standard

od 14.999,- /Měsíčně

  • 8/5 helpdesk
  • příjem ticketů telefonem, e-mailem a dalšími komunikačními platformami
  • NBD response time
  • Service desk app pro správu ticketů
  • 15 hodin servisní online podpora
  • možnost vzdálené podpory prostřednictvím software poskytovatele

Individual

na dotaz

  • 24/7 helpdesk
  • příjem ticketů telefonem, e-mailem a dalšími komunikačními platformami
  • 15 min response time
  • Service desk app pro správu ticketů
  • Servisní online i onsite podpora
  • možnost vzdálené podpory prostřednictvím software poskytovatele

Chcete si vyzkoušet naše prostředí?

Neváhejte, poskytneme vám jej na 14-dní zdarma, stačí vyplnit formulář.
Reference

Zákazníci o nás říkají

Telefon

+420 380 424 000

EMAIL:

info@tcpro.cz

Sídlo

Pražská 483, Písek

Vyplňte následující formulář

    Jméno
    Příjmení
    Email
    Telefon
    Vyberte datum konzultace

    Vyplňte následující formulář

      Jméno
      Příjmení
      Email
      Telefon
      Vyberte datum konzultace

      Vyplňte následující formulář

        Jméno
        Příjmení
        Email
        Telefon
        Vyberte datum konzultace

        Vyplňte následující formulář

          Jméno
          Příjmení
          Email
          Telefon

          Vyplňte následující formulář

            Jméno
            Příjmení
            Email
            Telefon
            Předmět
            Co pro vás můžeme udělat?