Vzdálená podpora

Support & Monitoring centrum

Monitorujeme · Analyzujeme · Servisujeme · Pomáháme · Zachraňujeme

Naši technici ve vašich službách – snižte náklady na provoz technické infrastruktury, vyřešte zastupitelnost a spolehněte se na odbornost a profesionalitu externího týmu.

0 h

provoz

Vaše technická podpora formou služby

Způsob fungování

Náš profesionální tým je připraven poskytovat své služby nejen pro vaši společnost, ale případně i pro vaše zákazníky, a to v různých oblastech, na různých technologiích a úrovních.

Vzdálený monitoring 24/7/365

Jsme schopni nepřetržitě monitorovat bezchybný provoz IT infrastruktury a v případě zjištění jakýchkoliv problémů okamžitě situaci řešit nebo postupovat dle naší vzájemné dohody.

TAC (Technical Assistance Center)

Disponujeme vlastním softwarovým nástrojem pro příjem technických požadavků. Pouze pošlete e-mail a naši technici se ihned začnou požadavkem zabývat. Máte svůj vlastní SW, který chcete používat? Žádný problém.

Business model

Způsob účtování za naše služby je různý a závisí na naší dohodě s vámi. Dokážeme se přizpůsobit vašim potřebám a požadavkům, ať již z hlediska úrovně podpory, komunikačních kanálů, ale i jiných parametrů.

Co získáte?

L1-L3
podporu

Flexibilní
vyúčtování

Okamžitou
pomoc

Odborníky
na zavolání

Úsporu
IT nákladů

Relevantní
know-how

Služby

Rozumíme vašim potřebám

Chci řešení pro své zákazníky

Náš technický tým je připraven pro vaše zákazníky monitorovat, analyzovat a též řešit celou řadu situací, ať již v rámci jejich fyzické či virtuální infrastruktury, software či aplikací nebo dokonce celých platforem (např. Microsoft Azure, Google Cloud, AWS a jiné).

 

Celá služba může být realizována pod naší značkou nebo jako tzv. white-label. Náš technický tým pak vystupuje jménem vaší společnosti. Monitorování, příjem a řešení požadavků může probíhat přes náš vlastní software (Zabbix) nebo přes software, který využíváte – jsme schopni se velice rychle přizpůsobit. Technická podpora funguje v českém, ale i v anglickém jazyce.

 

Máme připravené různé obchodní modely a účtování celé služby, např. podle počtu sledovaných zařízení, počtu přijatých resp. vyřízených požadavků, ale jsme připraveni vše dohodnout individuálně tak, abyste byli spokojeni a služba bezproblémově fungovala.

Chci řešení pro sebe

Náš technický tým je připraven částečně či úplně převzít správu vašeho IT prostředí (kompletní personální zastoupení vlastního IT oddělení nebo doplnění nekompletního IT oddělení). Službu poskytujeme  na úrovni L1 – L3. Náš tým je k dispozici v režimu 24/7/365, nemusíte tedy řešit zastupitelnost členů vašeho IT týmu, dovolené, nemoci. My jsme jednoduše k dispozici vždy.

 

Dokážeme převzít kompletní správu serverů napříč výrobci, storage, sítí, produktů Google a Microsoft, systému sdílení a zálohování, fyzické i virtuální bezpečnosti, LAN/WAN, DevOps & ITSM, koncových zařízení a mnohé další.

 

Náš vyškolený a plně profesionální tým mimo jiné monitoruje a servisuje jedno z nejmodernějších datových center na území České republiky, které jako společnost provozujeme – máte tedy jistotu, že náš tým má odpovídající znalosti a zkušenosti.

Chci monitorovat technologie

Náš technický tým je připraven monitorovat vaše provozní technologie, ať již v rámci datových center, cloudových platforem (např. Azure, AWS, Google Cloud a další), fyzickou i virtuální bezpečnost, IoT technologie včetně kompletního reportingu incidentů.

 

Monitoring může probíhat v rámci našeho vlastního software Zabbix, nebo v rámci vašeho již zavedeného software. Po vzájemné dohodě jsme připraveni infrastrukturu monitorovat, ale i spravovat či servisovat.

 

Náš tým má bohaté zkušenosti z monitoringu, správy a servisu datového centra, cloudových platforem, fyzické a virtuální bezpečnosti, je k dispozici v režimu 24/7/365 a dokáže komunikovat v českém a anglickém jazyce.

Chci podporu IT projektů

Potřebujete poradenství v oblasti své IT infrastruktury? Stavíte datové centrum? Implementujete cloudové řešení pro vaši firmu? Migrujete z fyzické do virtuální infrastruktury? Pokud ano a potřebujete s celým procesem poradit, pak jste u nás na správném místě.

 

Náš technický tým má mnohaleté zkušenosti se stavbou datových center, implementací virtualizačních platforem, dodávek fyzické i virtuální infrastruktury nejen pro malé, střední i velké podniky, ale i pro veřejnou správu.

 

Neváhejte se na nás obrátit s celým projektem nebo pouze s vybranými částmi a mějte jistotu, že pro vás vždy navrhneme optimální řešení, které klade důraz na funkčnost, bezpečnost a možnost budoucího rozvoje. Samozřejmostí je dodání kompletní technické dokumentace a zaškolení vašeho týmu.

Posuňte své IT prostředí na vyšší úroveň

Požadavky přijímáme v českém a anglickém jazyce v režimu 24/7/365
Využíváme vlastní software pro příjem požadavků. Umíme pracovat i s vaším softwarem, popř. s externími komunikačními kanály (WhatsApp, Skype, Signal apod.)
Specializujeme se na provoz datových center, IoT technologií, cloudových platforem napříč poskytovateli, fyzické i virtuální bezpečnosti, firemní IT infrastruktury (např. servery, storage a jiné hardwarové komponenty, networking, databáze, webové prezentace apod.), ale po dohodě to mohou být i jiné oblasti
Využíváme monitorovací software ZABBIX, který nám umožňuje monitorovat funkčnost, dostupnost a výkon technologií či aplikací.
Dodáváme kompletní reporting incidentů vč. způsobu jejich řešení, stráveného času dle jednotlivých techniků apod.
Ceník

Nešetřete na řešení, šetřete na nákladech

Naši zákazníci se setkali s těmito přínosy

0

úspora za provozní
IT náklady

0 %

zastupitelnost v případě
nemoci či dovolené

0 %

znalosti a zkušenosti
externího týmu

0 %

nevyřešených problémů
v provozu IT infrastruktury

Basic

od 5.999,- /měsíčně

  • 8/5 helpdesk
  • Příjem ticketů telefonem, e-mailem a dalšími komunikačními platformami
  • 48 h response time
  • Service Desk app pro správu ticketů
  • 5 hodin servisní online podpora
  • Možnost vzdálené podpory prostřednictvím softwaru poskytovatele

Standard

od 14.999,- /měsíčně

  • 8/5 helpdesk
  • Příjem ticketů telefonem, e-mailem a dalšími komunikačními platformami
  • Next-Business-Day response
  • Service desk app pro správu ticketů
  • 15 hodin servisní online podpora
  • Možnost vzdálené podpory prostřednictvím softwaru poskytovatele

Individual

na dotaz

  • 24/7 helpdesk
  • Příjem ticketů telefonem, e-mailem a dalšími komunikačními platformami
  • 15 min response time
  • Service desk app pro správu ticketů
  • Servisní online i onsite podpora
  • Možnost vzdálené podpory prostřednictvím softwaru poskytovatele
Reference

Zákazníci o nás říkají

Telefon

+420 380 424 000

EMAIL:

info@tcpro.cz

Sídlo

Pražská 483, Písek