Blog

Příběh jedné nezbedné porady

Obsah
Byla to skvělá zpráva. V půlce roku se objevily drby o tom, že bych mohla přijít na scénu v novém.

Z drbů se nakonec stal plán. Koncem roku už jsem byla doslova na pořadu dne, a to každé pondělí. Moje vlastnosti byly neodolatelné – krátká, stručná, přehledná, plánovaná. Namísto tradičních 15 minut slávy jsem dostala rovnou 30 minut.

Byla jsem nadšená tím, jak mě všichni berou vážně. Pravidelně mi říkají, jaká bude moje náplň, dokonce mám i vlastní automatizovaný task. Každé pondělí jsem plně nadupaná informacemi a nemůžu se dočkat, až odbije 12. Ostrého představení jsem se dočkala po novém roce.

Všichni přišli včas a pustili jsme se do toho. Mých 30 minut slávy se protáhlo na délku celovečerního filmu. Chápu, že se mě nemohli dočkat, ale takové představení mi dalo pořádně zabrat. Ale vím, že rozjezdy v novém nejsou nic jednoduchého a první měsíc to bude boj s časem. Všichni do toho určitě dávají své maximum.

Uplynul leden a já jsem stále hlavní hvězdou programu, který trvá jako fotbalové utkání. Přivykací doba už skončila, ale moje krásné vlastnosti jsou stále jen na papíře. Doufám, že to nezabere celý kvartál, než mi vrátí mých slibovaných 30 minut slávy. Jinak asi budu muset říct, že za takových podmínek odmítám pracovat. Porada musí mít své zásady.

Známý příběh?

Týden se zdá jako krátký interval, ale pokud se jedná o informace, které je potřeba předat a prodiskutovat na poradě vedení, pak je to jak období pro sepsání kroniky.

Proto je i naše porada nešťastná. Přes naše největší úsilí se pořád dostáváme za hranici jedné hodiny na poradě. Sales má skvělé informace z komunikace s potenciálními i stávajícími zákazníky a nikdo o dobrý pocit nechceme přijít. Techniky potřebujeme pumpnout o to, co se děje v našem nejdůležitějším oddělení a marketing nás zase bombarduje tím, co od nás potřebuje, abychom mohli dobře komunikovat ven. A teď ještě videa.

Ačkoli máme vše předem sepsané a i jsme se dokonce dostali do bodu, kdy si všichni poznámky projdeme PŘEDEM, stále to nestačí. Stahujeme maximálně minuty, ne ty desítky minut, které jsou tam prostě navíc.

Dokonce máme celý týden na to si postupně sepisovat body a ani je do záznamu nemusíme dávat sami, naše milá COO to má pevně pod palcem. Ale stále se nám daří stáhnout jen cenné minutky.

Dokonce jsou ty porady tak dlouhé, že i když si těsně před nimi dáme oběd, po nich už je čas na svačinu. Jakoby porady vedení byly červí dírou v žaludku.

Náš boj nekončí a my ho rozhodně nevzdáme. Sice bude trvat déle, než jsme očekávali, než si zvykneme na krátký časový horizont, ale těšíme se na chvíli, kdy naše porada řekne: „Je tak krásné mít každý týden svých 30 minut.“

Zaujali jsme vás?

Naši technici si na vás rádi udělají čas.
Doporučené

Rádi s vámi probereme možnosti řešení pro vaše požadavky

Zanechte nám prosím kontaktní údaje. Ozveme se vám v co nejkratší době.

Vzdálená podpora pomocí TeamViewer

Abychom vám poskytli co nejefektivnější pomoc, využíváme program TeamViewer. Poté, co odsouhlasíte EULA a přístup technika, náš kolega má možnost navigovat se v prostředí vašeho přístroje, aby co nejrychleji odhalil, kde je problém. Tento přístup po vyřešení problému technik odpojuje, takže už do vašeho počítače nevidí, dokud mu příště přístup neodsouhlasíte.

Software TeamViewer stahujte až po konzultaci s našimi techniky. Nikdy nedávejte své přihlašovací ani jiné citlivé údaje ostatním, jediné údaje, které můžete při tomto řešení potřebovat, je ID a osobní kód v rámci softwaru TeamViewer.

TeamViewer Remote Assistance

To provide you with the most efficient help, we utilize the TeamViewer software. After you agree to the EULA and the technician access, our colleague has the abilitiy to navigate in the environment of your device to find as soon as possible where the problem us. This access is disconnected by the technician after the problem is resolved so he no longer can see the insides of your device until you aprove his access the next time. 

Download the TeamViewer sotware after you have consulted our technicians. Never give your login information or any other sensitive information to others. The only credentials you will need for the resolution of your problem is the ID and a personal code within the TeamViewer software.

Windows

Procesory

RAM

Storage

IP adresa

Linux

Procesory

RAM

Storage

IP adresa

We will be happy to talk about a solution fitting your needs

Please leave your contact information below.

Rádi s vámi probereme možnosti řešení pro vaše požadavky

Zanechte nám prosím kontaktní údaje. Ozveme se vám v co nejkratší době.

Rádi s vámi probereme možnosti řešení pro vaše požadavky

Zanechte nám prosím kontaktní údaje. Ozveme se vám v co nejkratší době.

We Tailor an Offer Specifically
to Your Needs

We Tailor an Offer Specifically
to Your Needs

Please leave your contact information below and we will get back to you as soon as possible.

We will be happy to talk about a solution fitting your needs

Please leave your contact information below.

We will be happy to talk about a solution fitting your needs

Please leave your contact information below.

We will be happy to talk about a solution fitting your needs

Please leave your contact information below.

We will be happy to talk about a solution fitting your needs

Please leave your contact information below.

We will be happy to talk about a solution fitting your needs

Please leave your contact information below.

We will be happy to talk about a solution fitting your needs

Please leave your contact information below.

We will be happy to talk about a solution fitting your needs

Please leave your contact information below.

Rádi vám zpracujeme nabídku na míru