Reference

PM Bohemia

Pojišťovací makléřství našlo efektivitu v cloudu
Makléři byli ve své práci omezeni tím, že veškeré aktivity, které bylo nutné zpracovávat na počítači, musely počkat.

Výzva

Pojišťovací makléřství BOHEMIA a.s. se zabývá konzultacemi a poradenstvím ve všech oblastech pojišťovnictví. Mezi firemní zákazníky patří i tým TCPRO. Díky blízké spolupráci bylo jen logické, že se s technickým požadavkem PM BOHEMIA obrátilo právě na The Cloud Provider.Pojišťovací makléřství BOHEMIA pracuje v odvětví, které nevyžaduje speciální vybavení a není tak nutné být připoutaný na jedno místo. Kromě počítače. Makléři tak byli ve své práci omezeni tím, že veškeré aktivity, které bylo nutné zpracovávat na počítači, musely počkat na chvíli, kdy budou zpět v kanceláři.Práce tak byla méně efektivní, protože při výjezdech za zákazníky nebo práci z domova bylo nutné použít mezikroky, než bylo možné dokumentaci zpracovat. PM BOHEMIA se tak rozhodlo využít lokálního cloudu a technologie vzdálené plochy, kterou chtěli mít nejen vytvořenou, ale také spravovanou.

Řešení

PM BOHEMIA mělo jasnou vizi svého kroku kupředu. Veřejný cloud nebyl ve hře a vzdálená plocha musela být dobře zabezpečena, funkční podle potřeb a také její cena měla odpovídat očekávání. Kombinace těchto parametrů zvládl tým TCPRO plně naplnit.

Prostředí virtuálního datového centra CLOUDPOINT jsme využili pro provoz systémů PM BOHEMIA a vzdálená plocha byla nasazena přesně podle potřeb makléřů, takže se jim otevřel úplně nový pracovní svět.
Jako při každé jiné změně, i při přechodu PM BOHEMIA do prostředí CLOUDPOINT bylo nutné si vyjasnit, jaké potřeby vlastně makléřství má a jaké služby jim budou nejlépe odpovídat. To bývá často problematickým bodem, protože překlad firemních potřeb do IT světa nemusí být jednoduchý.

Další překážkou bylo najít způsob, jakým makléřský systém zmigrovat. Naši technici díky svým zkušenostem připravili individuální řešení, které umožnilo změnu technologie, ale se zachováním všech funkcí a pokrytím potřeb. Překážka byla překonána.

Aby se navíc makléřství o své vybavení nemuselo starat, zajišťuje tým TCPRO i profylaktickou kontrolu virtuálních serverů na měsíční bázi. To zahrnuje mimo jiné i kontrolu aplikačního a systémového logu, vyčištění dočasných souborů a úložišť, antivirovou kontrolu nebo také optimalizaci volného místa na disku. Výpočetní zdroje produktu CLOUDPOINT se tak volně propojil se službou TECHPOINT.

„Přechod do CLOUDPOINT prostředí od TCPRO vnímáme jako krok kupředu. Můžeme nyní efektivně zpracovávat požadavky našich klientů i v případech, kdy nejsme osobně přítomni v kanceláři.“

PM Bohemia

Výsledek

Díky cloudovému prostředí a vzdálené ploše se makléři dostávají do systémů odkudkoli a kdykoli. Je jedno, jestli pracují z domova nebo se zrovna vydali za klientem. A bez ohledu na místo, odkud pracují, jsou jejich data vždy maximálně zabezpečená.

Zaujalo vás naše řešení?

Naši technici si na vás rádi udělají čas.

Rádi s vámi probereme možnosti řešení pro vaše požadavky

Zanechte nám prosím kontaktní údaje. Ozveme se vám v co nejkratší době.

We will be happy to talk about a solution fitting your needs

Please leave your contact information below.

Vzdálená podpora pomocí TeamViewer

Abychom vám poskytli co nejefektivnější pomoc, využíváme program TeamViewer. Poté, co odsouhlasíte EULA a přístup technika, náš kolega má možnost navigovat se v prostředí vašeho přístroje, aby co nejrychleji odhalil, kde je problém. Tento přístup po vyřešení problému technik odpojuje, takže už do vašeho počítače nevidí, dokud mu příště přístup neodsouhlasíte.

Software TeamViewer stahujte až po konzultaci s našimi techniky. Nikdy nedávejte své přihlašovací ani jiné citlivé údaje ostatním, jediné údaje, které můžete při tomto řešení potřebovat, je ID a osobní kód v rámci softwaru TeamViewer.

TeamViewer Remote Assistance

To provide you with the most efficient help, we utilize the TeamViewer software. After you agree to the EULA and the technician access, our colleague has the abilitiy to navigate in the environment of your device to find as soon as possible where the problem us. This access is disconnected by the technician after the problem is resolved so he no longer can see the insides of your device until you aprove his access the next time. 

Download the TeamViewer sotware after you have consulted our technicians. Never give your login information or any other sensitive information to others. The only credentials you will need for the resolution of your problem is the ID and a personal code within the TeamViewer software.

Windows

Procesory

RAM

Storage

IP adresa

Linux

Procesory

RAM

Storage

IP adresa

We will be happy to talk about a solution fitting your needs

Please leave your contact information below.

Rádi s vámi probereme možnosti řešení pro vaše požadavky

Zanechte nám prosím kontaktní údaje. Ozveme se vám v co nejkratší době.

Rádi s vámi probereme možnosti řešení pro vaše požadavky

Zanechte nám prosím kontaktní údaje. Ozveme se vám v co nejkratší době.

We Tailor an Offer Specifically
to Your Needs

We Tailor an Offer Specifically
to Your Needs

Please leave your contact information below and we will get back to you as soon as possible.

We will be happy to talk about a solution fitting your needs

Please leave your contact information below.

We will be happy to talk about a solution fitting your needs

Please leave your contact information below.

We will be happy to talk about a solution fitting your needs

Please leave your contact information below.

We will be happy to talk about a solution fitting your needs

Please leave your contact information below.

We will be happy to talk about a solution fitting your needs

Please leave your contact information below.

We will be happy to talk about a solution fitting your needs

Please leave your contact information below.

Rádi vám zpracujeme nabídku na míru