Reference

Rodentica

Specialista na stomatologické nástroje úspěšně přešel do cloudu

Rodentica má nyní firemní IT kompletně v cloudu, takže se nemusí starat o žádné její hardwarové prvky. Tak se zvýšila efektivita související se správou a provozem firemního IT.

Profil společnosti

Rodentica je specialistou na vývoj, výrobu a prodej stomatologických nástrojů pro zubaře a zubní laboratoře. I když společnost nepodniká v oblasti, pro kterou je IT infrastruktura základním pilířem, v rámci komunikace se zahraničními pobočkami je spolehlivé firemní IT nutností.

Když fyzická infrastruktura dostala společnost do nepříznivé situace, došla Rodentica do bodu, kdy bylo potřeba přehodnotit, jakým způsobem bude firemní IT pokračovat. Tím nejvhodnějším řešením byl přechod do cloudového virtuálního datového centra.

Výzva

Společnost Rodentica s týmem TCPro spolupracuje již několik let, protože jeho technici se pečlivě starali o servis a správu fyzických serverů, které Rodentica provozovala. Tyto servery časem přestaly dostačovat ve svém výkonu a jejich technické parametry již nepokrývaly potřeby, které Rodentica měla.

Celý problém byl ještě umocněn, když jeden z fyzických disků odešel, takže Rodentica musela jednat. Bylo rozhodnuto, že dojde k celkové obnově a aktualizaci IT infrastruktury.

Jakmile se problém objevil, technici TCPro okamžitě zareagovali a doporučili společnosti Rodentica nové řešení firemního IT. Díky nadstandardnímu servisu a blízké spolupráci se Rodentica nepotýkala s žádnými otazníky. Rozhodnutí o nové infrastruktuře bylo jasné.

Společnost hledala řešení, které bude spolehlivé a bezpečné, zajistí jistotu provozu a pomoc se servisem nebude nikdy daleko. To vše Rodentica dostala ve službě CLOUDPOINT.

„Jednou z nejdůležitějších věcí je dobrá komunikace s techniky, kteří vám při migraci pomáhají. Tým TCPro je velmi ochotný a kdykoli to bylo možné, snažili se nám maximálně vyjít vstříc,“
David Peroutka
Head Technician, Rodentica

Řešení

Ve spolupráci s týmem TCPRO zmigrovala Rodentica celou svou infrastrukturu do virtuálního datového centra. Problémy fyzické infrastruktury byly odstraněny. Proces přechodu proběhl bez větších problémů. Objevily se pouze drobné nesrovnalosti, které se ale podařilo rychle vyřešit.

Kromě toho, že se vyřešily problémy s nedostatečností a nefunkčností fyzického řešení, získala Rodentica díky službě CLOUDPOINT ještě další výhody. Rodentica se už nemusí starat o hardwarovou část své infrastruktury, ale může se plně zaměřit na provoz důležitých interních systémů.

Výsledek

Rodentica má nyní firemní IT kompletně v cloudu, takže se nemusí starat o žádné její hardwarové prvky. Tak se zvýšila efektivita související se správou a provozem firemního IT. Díky provozu cloudu z datového centra jsou data více v bezpečí a jejich dostupnost je mnohem spolehlivější.

Správně zvolená firemní IT infrastruktura je klíčová pro dobrý interní provoz firem.

Zaujalo vás naše řešení?

Naši technici si na vás rádi udělají čas.

Rádi s vámi probereme možnosti řešení pro vaše požadavky

Zanechte nám prosím kontaktní údaje. Ozveme se vám v co nejkratší době.

We will be happy to talk about a solution fitting your needs

Please leave your contact information below.

Vzdálená podpora pomocí TeamViewer

Abychom vám poskytli co nejefektivnější pomoc, využíváme program TeamViewer. Poté, co odsouhlasíte EULA a přístup technika, náš kolega má možnost navigovat se v prostředí vašeho přístroje, aby co nejrychleji odhalil, kde je problém. Tento přístup po vyřešení problému technik odpojuje, takže už do vašeho počítače nevidí, dokud mu příště přístup neodsouhlasíte.

Software TeamViewer stahujte až po konzultaci s našimi techniky. Nikdy nedávejte své přihlašovací ani jiné citlivé údaje ostatním, jediné údaje, které můžete při tomto řešení potřebovat, je ID a osobní kód v rámci softwaru TeamViewer.

TeamViewer Remote Assistance

To provide you with the most efficient help, we utilize the TeamViewer software. After you agree to the EULA and the technician access, our colleague has the abilitiy to navigate in the environment of your device to find as soon as possible where the problem us. This access is disconnected by the technician after the problem is resolved so he no longer can see the insides of your device until you aprove his access the next time. 

Download the TeamViewer sotware after you have consulted our technicians. Never give your login information or any other sensitive information to others. The only credentials you will need for the resolution of your problem is the ID and a personal code within the TeamViewer software.

Windows

Procesory

RAM

Storage

IP adresa

Linux

Procesory

RAM

Storage

IP adresa

We will be happy to talk about a solution fitting your needs

Please leave your contact information below.

Rádi s vámi probereme možnosti řešení pro vaše požadavky

Zanechte nám prosím kontaktní údaje. Ozveme se vám v co nejkratší době.

Rádi s vámi probereme možnosti řešení pro vaše požadavky

Zanechte nám prosím kontaktní údaje. Ozveme se vám v co nejkratší době.

We Tailor an Offer Specifically
to Your Needs

We Tailor an Offer Specifically
to Your Needs

Please leave your contact information below and we will get back to you as soon as possible.

We will be happy to talk about a solution fitting your needs

Please leave your contact information below.

We will be happy to talk about a solution fitting your needs

Please leave your contact information below.

We will be happy to talk about a solution fitting your needs

Please leave your contact information below.

We will be happy to talk about a solution fitting your needs

Please leave your contact information below.

We will be happy to talk about a solution fitting your needs

Please leave your contact information below.

We will be happy to talk about a solution fitting your needs

Please leave your contact information below.

Rádi vám zpracujeme nabídku na míru