Reference
Taikun
Při rozvoji takových technologií, které vyžadují vysoce specializované know-how, taikun.cloud potřebuje, aby se jeho technici zaměřovali na rozvoj a ne na běžnou rutinní práci, jakou je například monitoring prostředí a řešení problémů.
Výzva
Společnost taikun.cloud nabízí svým klientům různé formáty svých služeb, včetně možnosti SaaS. Aby bylo zajištěné maximální pohodlí a funkčnost zákaznických prostředí všech tvarů a velikostí, potřeboval tým taikun.cloud najít způsob, jakým tuto vysokou úroveň služeb zajistit.
Tým se rozhodl využít možností, které nabízí služba TECHPOINT od The Cloud Provider. Po analýze potřeb došlo k nakombinování služeb dohledového centra a helpdesku, aby bylo pokryté nejen sledování nestandardních stavů v jednotlivých prostředích, ale také k efektivnímu řešení incidentů.
Řešení
Výsledek
Pomocí zabezpečeného přístupu došlo k napojení dat o zákaznických prostředích do monitorovacího systému TCPRO. Již zmíněná analýza obsahovala seznam parametrů, které bylo potřeba do prostředí přidat, aby došlo ke kontrole všech klíčových funkcí prostředí.
Dále byl také vytvořený proces, který odlehčil taikun.cloud technikům s vyřizováním incidentů. Díky těmto změnám tak specializovaní technici řeší pouze problémy, které jsou na jejich úroveň eskalovány týmem TCPRO.