Společnost Beavia (dříve I love Hummus) je rodinná firma, která se zabývá výrobou cizrnových pomazánek hummus a také fermentované zeleniny kimchi. Své produkty dodává do více jak 600 maloobchodů po celé ČR a také do restaurací a firem.
Výroba produktů společnosti Beavia vyžaduje specifické podmínky, které se nesmí mimo konkrétní limity změnit, protože jinak dochází k nepoužitelnosti výrobků kvůli zkažení a tím pádem velkým finančním ztrátám. Zároveň je také při výrobě potřeba hlídat podmínky nejen kvůli ušetření, ale také predikci stavu chladících zařízení.
Aby bylo ohlídáno vše, co je potřeba, a také zajištěna minimalizace ztrát, využila společnost možnosti automatizovat své procesy kontroly podmínek, řešení problémů a přípravu auditu pro IFS pomocí služby DASHPOINT.
Firma při výrobě vždy klade důraz na kvalitu ve všech krocích výroby. Pro hlídání funkčnosti chladících boxů a lednic, ve kterých jsou pomazánky skladované, používala ručně zapisovaná data následně uložená do Excelového souboru.
Tento proces byl extrémně časově náročný a také málo efektivní, protože docházelo k chybně zapsaným hodnotám. Navíc pak bylo nutné veškeré podklady pro audit IFS poskládat ručně z jednotlivých zápisů a dohledat manuálně všechny podklady včetně detailních zápisů o řešení problémů.
Jedním z milníků pro zvážení nasazení automatizovaného systému byla situace, kdy došlo k poruše na lednici v pátek odpoledne a k řešení se společnost dostala až pozdě. Výsledkem byly zkažené výrobky v hodnotě několika desítek tisíc korun. Bylo nutné změnit přístup k těmto situacím a zaměřit se na prevenci spíše než na řešení už vzniklých problémů.
Ke všem výzvám se navíc ještě přidala i zhoršující se ekonomická situace, která vedla k rapidnímu růstu cen za elektřinu. Navíc došlo i k rozšíření výroby a portfolia, takže nešlo jen o menší úpravy, ale o změny, které musí zajistit nejvyšší kvalitu výroby pro různé druhy potravin.
Firma Beavia tedy hledala řešení, která by jí nejen umožnilo hlídat stavy jednotlivých chladících zařízení, ale také automaticky oznamovat případné problémy odpovědným osobám a zajistit predikci selhání jednotlivých chladících zařízení včetně hlídání spotřeby.
Toto řešení mělo zároveň navíc zautomatizovat proces přípravy na audit IFS. I přes všechny podmínky, které bylo nutné splnit, se společnosti podařilo najít řešení v podobě univerzální platformy internetu věcí zvané DASHPOINT od společnosti The Cloud Provider.
„Překvapilo nás, jak se řešení plně přizpůsobilo našim jednotlivým potřebám. Všechny parametry byly nastaveny přesně podle našich požadavků a automatizace procesů na nás nekladla další nároky na různé změny. Jsme velice spokojeni s přípravou reportů pro audit IFS.
Veškerá data jsou sbírána automaticky a přednastavení DASHPOINT pro potravinářský průmysl obsahuje zabudovanou možnost generovat podklady pro audit automatizovaně.“
Společnost Beavia získala plný servis od A do Z. Společně s techniky z TCPRO vybrala ta správná čidla a všechna chladící zařízení byla osazena. Čidla hlídají teploty v jednotlivých zařízeních, spotřebu energie každé lednice a také vlhkost celého výrobního prostředí. Navíc je monitorován i kotel, což umožňuje hlídání výpadků ve vytápění a dalších problémů.
Čidla pak byla napojena do platformy DASHPOINT a společnost Beavia získala online přístup do webového rozhraní, které bylo upravené na míru a zajišťovalo kompletní přehled funkčnosti celého řešení. Toto prostředí bylo později upravováno podle toho, jak se měnily požadavky společnosti v závislosti na změně portfolia.
Firma si určila, kdo má dostávat která upozornění – jako je například náhlý pokles teploty pod limit nebo hlášení o otevřených dveří – aby došlo k včasnému odhalení problému a informování správné osoby. DASHPOINT toto hlídá 24/7, takže se informace vždy dostanou k relevantní osobě ve správnou chvíli.
DASHPOINT však nehlídá pouze situace týkající se výroby. Jeho univerzálnost se prokázala například ve chvíli, kdy Beavia potřebovala hlídat vstup do budovy a zajistit tak maximální zabezpečení. I pro tento účel bylo možné využít služby TCPRO. Vstupní body byly osazeny čidly a odpovídající automatizace byly nastaveny tak, aby byl objekt ohlídán co nejlépe.
Kromě IoT řešení na klíč přinesla platforma DASHPOINT ještě jednu změnu. Vzhledem k tomu, že celé řešení automatizovaně sbírá a vyhodnocuje data, je součástí platformy také možnost vygenerovat report, který přesně obsahuje veškerá data nutná pro audit IFS.
Zahrnuje veškeré záznamy o funkčnosti zařízení včetně hlášení o incidentech, přesných časových razítkách řešení a také označení osoby, která problém vyřešila, jakým způsobem a v jakém časovém horizontu. Už žádné sbírání dat z různých dokumentů. Ve službě DASHPOINT stačí jedno tlačítko pro vygenerování potřebného reportu.
Přínosy má nasazení služby DASHPOINT na dvou frontách. Vedení společnosti má k dispozici online veškeré informace o fungování všech napojených zařízení. Systém také ukazuje upozornění, hlášení a informace o řešení problémů. Zároveň mají technici v přehledné webové aplikaci k dispozici živé informace o teplotách lednic či otevřených dveří. Mohou tak sledovat jejich stav, provádět základní diagnostiku případných problémů online a bez nutnosti výjezdu.
Díky prediktivní analýze dochází i ke snížení finančních nákladů na provoz chladicích boxů, protože jednoduché grafy ukazují jasné výchylky standardního chování a tím může firma okamžitě reagovat. Vzhledem k tomu, že každá lednice má vlastní chytrý elektroměr, je možné vysledovat změny v chování až na úroveň jednotlivého zařízení a následně přijmout potřebná opatření, která zabrání ztrátám.
Získaná data jsou dlouhodobě a bezpečně ukládána v databázi, což umožňuje provádět analýzu dat a procházet historická data.
Hlášení závad, poruchy, dotazy
Volné pracovní pozice
Zanechte nám prosím kontaktní údaje. Ozveme se vám v co nejkratší době.
Please leave your contact information below.
Abychom vám poskytli co nejefektivnější pomoc, využíváme program TeamViewer. Poté, co odsouhlasíte EULA a přístup technika, náš kolega má možnost navigovat se v prostředí vašeho přístroje, aby co nejrychleji odhalil, kde je problém. Tento přístup po vyřešení problému technik odpojuje, takže už do vašeho počítače nevidí, dokud mu příště přístup neodsouhlasíte.
Software TeamViewer stahujte až po konzultaci s našimi techniky. Nikdy nedávejte své přihlašovací ani jiné citlivé údaje ostatním, jediné údaje, které můžete při tomto řešení potřebovat, je ID a osobní kód v rámci softwaru TeamViewer.
To provide you with the most efficient help, we utilize the TeamViewer software. After you agree to the EULA and the technician access, our colleague has the abilitiy to navigate in the environment of your device to find as soon as possible where the problem us. This access is disconnected by the technician after the problem is resolved so he no longer can see the insides of your device until you aprove his access the next time.
Download the TeamViewer sotware after you have consulted our technicians. Never give your login information or any other sensitive information to others. The only credentials you will need for the resolution of your problem is the ID and a personal code within the TeamViewer software.
Please leave your contact information below.
Zanechte nám prosím kontaktní údaje. Ozveme se vám v co nejkratší době.
Zanechte nám prosím kontaktní údaje. Ozveme se vám v co nejkratší době.
Please leave your contact information below and we will get back to you as soon as possible.
Please leave your contact information below.
Please leave your contact information below.
Please leave your contact information below.
Please leave your contact information below.
Please leave your contact information below.
Please leave your contact information below.