Zákaznický helpdesk
Vaše technická podpora formou služby
Zákaznický helpdesk
Vaše technická podpora formou služby
Vyřešte zastupitelnost a spolehněte se na odbornost a profesionalitu externího týmu
Naši technici ve vašich službách
TAC
Technical Assistance Center – disponujeme vlastním softwarovým nástrojem pro příjem technických požadavků. Pouze pošlete e-mail a naši technici se ihned začnou požadavkem zabývat. Můžeme případně používat i váš software.
White Label
Náš zákaznický helpdesk může fungovat nejen pro vaše interní potřeby, ale můžete ho poskytovat také svým zákazníkům pod svojí značkou. Naši technici mohou vypomáhat pouze s registrací ticketů nebo se mohou zapojit i do jejich řešení.
L0 - L2
Naši technici mohou fungovat jako běžné call centrum, a to pouze k zapsání požadavku do systému. Mohou ale také fungovat jako technické call centrum a pomáhat zákazníkům s problémy, které řeší – buď na dálku nebo zásahem v jejich počítači.
Už žádná rutina
Současná situace ve firmách je taková, že IT specialisté věnují svůj čas řešení běžných problémů. Nakonec tedy odborník, který by měl například vyvíjet produkty nebo zlepšovat specializované funkcionality, končí jako řadový technik – na telefonu u vyřizováním požadavků.
Získejte odbornoukonzultaci zdarma
Možnosti zákaznického helpdesku s vámi probere náš kolega, který je odborníkem na IT řešení.
FAQ
Jak je služba účtovaná?
Způsob účtování za naše služby je různý a závisí na dohodě. Dokážeme se přizpůsobit vašim potřebám a požadavkům, ať již z hlediska úrovně podpory, komunikačních kanálů, ale i jiných parametrů.
Obecně můžeme říct, že se do ceny promítá režim fungování, doba odezvy nebo typ servisní podpory.
Poskytujete řešení na míru?
Jedině.
Poskytujete i další služby podpory?
Ano, zákaznický helpdesk je pouze jednou částí. Dále také poskytujeme dohledové centrum pro monitoring systémů a můžeme vypomoct i outsourcingem IT sil.