Blog

Jde zmigrovat do cloudu na základě doporučení AI - část druhá

Obsah

První část zhodnocení výstupů, které nám ChatGPT dal, dopadl velmi obstojně. Podívejme se tedy na zbylých 5 best practices.

Adoptujte migraci ve fázích

🤖 Fáze by měly být nastaveny tak, abyste migraci začali nekritickými aplikacemi – zajistíte snížení rizika. Využijte pilotní projekty k otestování migračních procesu, než přijdete k větším provozně kritickým workloadů.

🧑‍💻 Lépe to říct nejde.

Využijte automatizační a orchestrační nástroje

🤖 Použijte automatizační nástroje pro urychlení migrační úkolů, snížení počtu chyb a zlepšení efektivity, Nasaďte infrastrukturu jako kód (IaC) a cloudově nativní automatizační nástroje pro ustálenou správu zdrojů.

🧑‍💻 Opět se bavíme o tom, že takové aktivity vyžadují externí pomoc, protože málo firem si může dovolit mít jako součást týmu takto vysoce specializované techniky. Spíše tedy než hledat nové členy týmu, zamyslete se nad tím, jestli není efektivnější najít partnera.

Mějte plán prevence odstávky a ztráty dat

🤖 Vytvořte detailní plán návratu a zálohy dat. Buďte v komunikaci se stakeholdery ohledně potenciálních narušení služeb.

🧑‍💻 Komunikace je klíčová. Když si předem se všemi zainteresovanými skupinami vyjasníte, co migrace může obnášet, ušetříte si spoustu problémů později. Protože je skoro nepravděpodobné, aby migrace proběhla bez jakéhokoli problému.

Optimalizujte pomigrační výkon

🤖 Využívejte cloudově nativní monitorovací nástroje ke sledování výkonu. Tak můžete upravovat alokaci zdrojů a průběžně optimalizovat workloady kvůli výkonu a nákladům.

🧑‍💻 To je fáze, ve které převedete do praxe finanční průzkum. Jedna věc je, že poskytovatel cloudu monitoruje jeho provoz, ale to je z jiného důvodu. Vy potřebujete monitoring, který bude sledovat efektivitu využití výpočetních zdrojů.

Trénujte a zvyšujte kvalifikaci svého týmu

🤖 Investujte do tréninkových programů a certifikací pro cloudové technologie. Váš tým bude mít aktuální vhled do best practices a potřebné schopnosti ke správě a optimalizaci cloudového prostředí.

🧑‍💻 To vlastně úplně nesouvisí s migrací samotnou, ale spíše s úspěšnou implementací změny. Je ale pravda, že pokud se jako technici vzděláváme pořád, může nám to ulevit i při migraci samotné.

Jak si AI vedla?

Musím uznat, že velmi dobře. Ačkoli je každá migrace jiná, jsou úkony, před kterými se prostě uniknout nedá. A samozřejmě každý z těchto kroků bude mít pro každou firmu jiný výstup. I tak si ale ověřujte vše, co na vás AI vyplázne. A ještě jedna rada, jak vidíte, obecný prompt vedl k částečné odpovědi. Konkrétní prompty by tedy i v tomto případě pomohly vidět nejen jasný krok, ale také důvody nebo problémy.

Zaujali jsme vás?

Naši technici si na vás rádi udělají čas.
Doporučené

Rádi s vámi probereme možnosti řešení pro vaše požadavky

Zanechte nám prosím kontaktní údaje. Ozveme se vám v co nejkratší době.

Vzdálená podpora pomocí TeamViewer

Abychom vám poskytli co nejefektivnější pomoc, využíváme program TeamViewer. Poté, co odsouhlasíte EULA a přístup technika, náš kolega má možnost navigovat se v prostředí vašeho přístroje, aby co nejrychleji odhalil, kde je problém. Tento přístup po vyřešení problému technik odpojuje, takže už do vašeho počítače nevidí, dokud mu příště přístup neodsouhlasíte.

Software TeamViewer stahujte až po konzultaci s našimi techniky. Nikdy nedávejte své přihlašovací ani jiné citlivé údaje ostatním, jediné údaje, které můžete při tomto řešení potřebovat, je ID a osobní kód v rámci softwaru TeamViewer.

TeamViewer Remote Assistance

To provide you with the most efficient help, we utilize the TeamViewer software. After you agree to the EULA and the technician access, our colleague has the abilitiy to navigate in the environment of your device to find as soon as possible where the problem us. This access is disconnected by the technician after the problem is resolved so he no longer can see the insides of your device until you aprove his access the next time. 

Download the TeamViewer sotware after you have consulted our technicians. Never give your login information or any other sensitive information to others. The only credentials you will need for the resolution of your problem is the ID and a personal code within the TeamViewer software.

Windows

Procesory

RAM

Storage

IP adresa

Linux

Procesory

RAM

Storage

IP adresa

We will be happy to talk about a solution fitting your needs

Please leave your contact information below.

Rádi s vámi probereme možnosti řešení pro vaše požadavky

Zanechte nám prosím kontaktní údaje. Ozveme se vám v co nejkratší době.

Rádi s vámi probereme možnosti řešení pro vaše požadavky

Zanechte nám prosím kontaktní údaje. Ozveme se vám v co nejkratší době.

We Tailor an Offer Specifically
to Your Needs

We Tailor an Offer Specifically
to Your Needs

Please leave your contact information below and we will get back to you as soon as possible.

We will be happy to talk about a solution fitting your needs

Please leave your contact information below.

We will be happy to talk about a solution fitting your needs

Please leave your contact information below.

We will be happy to talk about a solution fitting your needs

Please leave your contact information below.

We will be happy to talk about a solution fitting your needs

Please leave your contact information below.

We will be happy to talk about a solution fitting your needs

Please leave your contact information below.

We will be happy to talk about a solution fitting your needs

Please leave your contact information below.

We will be happy to talk about a solution fitting your needs

Please leave your contact information below.

Rádi vám zpracujeme nabídku na míru